Star Wars -The Force awakenes

Kako bi rekli amerikanci ovo je bio čisti – no brainer. Godinama se čekalo na ovaj film i vrijedilo je na kraju.

Ne pamtim da sam ikada doživio toliki hype u svijetu koliko ga je uzrokovao upravo ovaj film. Kao fan upleo sam se u bezbrojne teorije prije samog filma i moram priznati da je taj dio bio uzbudljiv već sam za sebe. Bezbrojni forumi,video na youtubu pa i prijatelji uz čašu piva su pričali o Star Wars-ima.Divota .poster filma

Sam odabir režisera nam je svima dao veliku nadu u film. J.J . Abrams je vrlo uspješno digao Star Trek na noge i svi su čekali da to isto napravi sa omiljenima nam Star Wars-ima. I jest. Odličan posao. Od početka do kraja ne prestaje akcija isprepletena masom događaja,raznolikih likova,referenci na stare filmove i apsolutno zadivljujućim vizualima od kojih doslovno na momente zastane dah.

Jako me je razveselio povratak Harrisona Forda u ulozi Han Sola i mislim da ovaj film jednostavno nebi bio toliko dobar bez njega i ostalih povartnika u franšizu.slika iz filma

Ovo je film koji nije za prepričati nego se jednostavno mora pogledati a za svu masu igrački,majica,memorabilija i popratnih stvari za film stvarno Vam je potrebno dignuti brzikredit.com

Komentiraj